Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace digitálního metronomu s převzorkováním signálu v technologii VST
Křupka, Aleš ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracováním požadavku na implementaci digitálního metronomu v technologii VST. V úvodu jsou rozebrány základní vlastnosti digitálního metronomu a na jejich základě je navržen algoritmus, jenž bude digitální metronom realizovat. Tento algoritmus je zapouzdřen do třídy C++ s patřičně definovaným rozhraním, která je tak vhodná pro využití v různých technologiích pro zpracování digitálního zvukového signálu. Takto zapouzdřený metronom je implementován v technologii VST ve formě plug-in modulu. Pro tyto účely je v práci stručné seznámení s vývojovou sadou VST, definicemi jejích základních metod a způsobem, jakým lze pomocí ní vytvořit vlastní grafické uživatelské rozhraní VST plug-in modulu. Pro realizaci funkce volby libovolného zvuku jeho načtením ze souboru typu wav je v práci popsán formát RIFF, jež specifikuje formát ukládání multimediálních dat do souborů na disk. Na základě znalosti tohoto formátu je funkce načítání z wav souboru implementována. Pro potřebu přizpůsobení vzorkovací frekvence načteného zvuku je v práci pojednáno o problematice převzorkování a následně tyto poznatky využity při implementaci funkce převzorkování.
Metronom pro mobilní zařízení Android
Pomkla, František ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace metronomu pro smartphone s OS Android a smartwatch s OS Tizen, který umožňuje asynchronní fungování i navázání Bluetooth spojení a zasílání dat ze smartphone na smartwatch zařízení. Metronom má sloužit především hudebníkům hrajícím v kapele, kterým umožní ukládání specifického tempa pro konkrétní písničky. Tato tempa lze uložit do playlistů a zaslat pomocí Bluetooth komunikace. Aplikace ve smartwatch představuje jiný způsob zdůraznění tempa, a to pomocí vibrací. Další funkcí sloužící především pro bubeníky je vyhodnocování přesnosti úderů v rámci daného tempa pomocí smartphone aplikace. Pro implementaci byly použity programovací jazyky C# a Java společně s využitím SQLite databází.
Metronom pro mobilní zařízení Android
Pomkla, František ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace metronomu pro smartphone s OS Android a smartwatch s OS Tizen, který umožňuje asynchronní fungování i navázání Bluetooth spojení a zasílání dat ze smartphone na smartwatch zařízení. Metronom má sloužit především hudebníkům hrajícím v kapele, kterým umožní ukládání specifického tempa pro konkrétní písničky. Tato tempa lze uložit do playlistů a zaslat pomocí Bluetooth komunikace. Aplikace ve smartwatch představuje jiný způsob zdůraznění tempa, a to pomocí vibrací. Další funkcí sloužící především pro bubeníky je vyhodnocování přesnosti úderů v rámci daného tempa pomocí smartphone aplikace. Pro implementaci byly použity programovací jazyky C# a Java společně s využitím SQLite databází.
Implementace digitálního metronomu s převzorkováním signálu v technologii VST
Křupka, Aleš ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracováním požadavku na implementaci digitálního metronomu v technologii VST. V úvodu jsou rozebrány základní vlastnosti digitálního metronomu a na jejich základě je navržen algoritmus, jenž bude digitální metronom realizovat. Tento algoritmus je zapouzdřen do třídy C++ s patřičně definovaným rozhraním, která je tak vhodná pro využití v různých technologiích pro zpracování digitálního zvukového signálu. Takto zapouzdřený metronom je implementován v technologii VST ve formě plug-in modulu. Pro tyto účely je v práci stručné seznámení s vývojovou sadou VST, definicemi jejích základních metod a způsobem, jakým lze pomocí ní vytvořit vlastní grafické uživatelské rozhraní VST plug-in modulu. Pro realizaci funkce volby libovolného zvuku jeho načtením ze souboru typu wav je v práci popsán formát RIFF, jež specifikuje formát ukládání multimediálních dat do souborů na disk. Na základě znalosti tohoto formátu je funkce načítání z wav souboru implementována. Pro potřebu přizpůsobení vzorkovací frekvence načteného zvuku je v práci pojednáno o problematice převzorkování a následně tyto poznatky využity při implementaci funkce převzorkování.
Vývoj mobilní aplikace pro hudebníky
Novotný, Miroslav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kutišová, Magda (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikace pro hudebníky na platformě Android. Teoretická část práce je koncipovaná jako úvod do teorie zvuku. Nejprve se ovšem věnuji popisu architektury systému Android a jednotlivým komponentám, které ji tvoří. Následují kapitoly zkoumající zvuk od jeho vzniku, přes proces převodu do digitální podoby, až k popisu jednotlivých rozhraní pro jeho zaznamenávání a zpracovávání v prostředí systému Android. Praktická část je pak věnovaná návrhu a vývoji aplikace, která slouží jako pomůcka při cvičení hry na hudební nástroj. Tvoří ji komponenty: ladička, metronom a EarTrainer. Pro realizaci ladičky bylo nutné nastudovat potřebnou teorii, nutnou pro podporu hlavní funkcionality výpočtu frekvence ze zaznamenaného audiosignálu. Z tohoto důvodu se v práci nachází i teoretický úvod do Fourierových transformací. Poslední část je věnovaná srovnání přesnosti výpočtu komponenty ladička s konkurencí. Výsledná aplikace byla publikována na Google Play.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.